ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ


 


Νομίζουμε πως ήρθε η ώρα να συστηθούμε! Επειδή δεν θα θέλαμε να είναι απρόσωπη η επαφή μας, αλλά περισσότερο οικεία, σκεφτήκαμε να μας γνωρίσετε μέσα από τις φωτογραφίες μας, καθώς θα "μπούμε στα σπίτια σας" με τις φωνές μας, τις ιδέες μας, τις συμβουλές μας και τις γνώσεις μας.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

👱🏼‍♀Ονομάζομαι Χριστιάννα, είμαι 19 ετών και είμαι δευτεροετής φοιτήτρια Ειδικής Αγωγής.
👩🏻Είμαι η Ειρήνη, 21 ετών και είμαι στο τελευταίο έτος της Ειδικής Αγωγής. Έχω λάβει επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.
👩🏻‍🦰🦻🏻Με λένε Ελένη, είμαι 22 ετών, σπουδάστρια Εργοθεραπείας και φοιτώ παράλληλα στο τμήμα Προσχολικής Αγωγής. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι φοράω κοχλιακό εμφύτευμα.
👩🏻‍🎓Ονομάζομαι Δήμητρα, 22 ετών και μόλις αποφοίτησα από το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Είμαι εθελόντρια σε φιλανθρωπικό σωματείο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις